هپی چیر شنی یک نفره

MBl-55677

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شنی یک نفره از محصولات خاص و زیبا می باشد که بسیار سبک بوده و جنس آن از چرم مصنوعی می باشد .  همانطور که مشاهده می کنید رنگ این مبل سفید قهوه ایی بوده که باعث می شود این محصول بسیار زیبا و شکیل تر بشود .

هپی چیر شنی یک نفره از محصولات فوق العاده زیبا و با کیفیت است که ساخته شرکت نامدار اینتکس می باشد. این مبل به قدری زیبا ساخته شده که مشتریان زیادی را همچنان جذب خود کرده است. جنس این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی است به صورتی که به غیر از نرم بودن و حس آرامشی که این محصول به شما می دهد فوق العاده با کیفیت است. این محصول به طرح گرد ساخته شده و رنگ آن سفید قهوه ایی می باشد. بدون شک این محصول را در هر مکانی بگذارید آن جا زیبا تر و چشم نواز تر می کند. ابعاد این محصول به این شرح می باشد: طول : 85 سانتی متر، عرض : 85 سانتی متر، ارتفاع : 90 سانتی متر است. هم چنین وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و بسیار سبک می باشد. این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و دارای دو سال ضمانت می باشد که در برهه زمانی هر اتفاقی برای این محصول پیش بیاید نمایندگی سنتر اینتکس آن را بر عهده می گیرد. شما هم اکنون می توانید این محصول ارزشمند و زیبا را از سایت اینتکس خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

طول
 85 سانتی متر
عرض
 85 سانتی متر
ارتفاع
 90 سانتی متر
رنگ محصول
 سفید قهوه ای
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس 
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...