هپی چیر سه نفره چرمی با کوسن شنی

MBl-55686

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سه نفره چرمی با کوسن شنی از نمونه هپی چیر ها شیک و دوست داشتنی است که دارای رویه ای تمام چرم است ، این محصول یکی از خاص ترین محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که می توان آن را با بهترین قیمت خریداری کرد ، این محصول بی نظیر را می توانید حتی برای زیبا تر کردن دیزاین خانه و محل کارتان استفاده کنید .

هپی چیر سه نفره چرمی با کوسن شنی از جمله محصولات منحصر به فرد و خاص فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که با طراحی مدرن و زیبایی ساخته شده است ، این محصول دارای بدنه تمام چرم بوده و از یک تشک شنی مرتفع به همراه 4 عدد بالشت تشکیل شده است ، از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به زیبایی آن اشاره کرد به طوریکه علاوه بر خانه می توانید از آن در دفتر کار و شرکت نیز استفاده کنید . بدنه چرمی این محصول علاوه بر زیبایی از ضخامت لایه ای بالایی برخوردار است و می تواند به خوبی در برابر سایش و حتی رطوبت مقاومت کند ، همچنین فشار های بسیار بالا را تا 380 کیوگرم می تواند تحمل کند ، پس نگران پاره شدن و آسیب دیدن بدنه نباشید ، ابعاد بزرگ و استاندارد این محصول می تواند بستر نشیمنی را برای سه فرد بالغ نیز فراهم کند و همچنین وزن آن ها را تحمل کند . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت و فوم تشکیل شده است به همین دلیل بسیار نرم و حالت پذیر است به طوریکه افراد می توانند زمان طولانی را بدون حس کردن فشاری بر اندام های خود استراحت کنند . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد .

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 دارای 4 عدد کوسن
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...