هپی چیر زیرپایی دار اینتکس

MBL-0075

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زیرپایی دار اینتکس محصولی شکیل و با کیفیت بالا می باشد که به دلیل وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن ، در حین استفاده با بدن به خوبی شکل گرفته و مانع از درد و خستگی می شود . رویه آن نیز از چرم مصنوعی بوده که در برابر پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . این هپی چیر مرغوب از سراسر کشور و از طریق فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد .

هپی چیر زیرپایی دار اینتکس محصولی زیبا و با دوام می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی بوده که دارای انعطاف بالا و در عین حال مقاومتی بی نظیر در برابر ضربه و فشار های وارده می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که نرمی و راحتی محصول را دوچندان افزایش داده است . به طوری که در حین استفاده از آن به راحتی با بدن شما شکل گرفته و بدن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود فرم دهید . همچنین به منظور راحتی هرچه تمام تر شما یک زیرپایی برای آن درنظر گرفته شده که پا ها را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد . وزن آن نیز در حدود 7 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین به دلیل کیفیت بالا و مطابقت با استاندارد های موجود قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس به همراه 2 سال ضمانت خریداری نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...