هپی چیر بنفش یک نفره

MBL-0078

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش یک نفره محصولی با کیفیت و طول عمر بالا می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده است . این محصول با رویه و محتویات داخلی منعطف بسیار نرم و راحت بوده و حس آرامش را به شما القا خواهد نمود . وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده که در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد . این محصول از سراسر کشور و از طریق نمایندگی اینتکس قابل خریداری می باشد .

هپی چیر بنفش یک نفره از سری محصولات با کیفیت شرکت بست وی بوده که به دلیل مقاومت بالا و رنگ و طرحی زیبا در مدت زمان کوتاهی توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از پارچه منعطف و بسیار نرم و راحت بوده که در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . داخل این محصول از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر انعطاف بالا ، در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . این محصول دارای یک تکیه گاه کاملا استاندارد بوده که پشت شما را در مناسب ترین موقعیت قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در این ناحیه خواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید و یا حجم یونولایت ها را تغییر داده و حتی آن ها را به طور کامل تعویض نمایید . وزن این هپی چیر بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و با توجه به ابعاد و نوع طراحی آن می توانید از آن در اتاق خواب و نیز پذیرایی استفاده نمایید .این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی با قیمتی استثنایی و به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله خریداری نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه منعطف
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...