هپی چیر بنفش زیر پایه دار

MBl-55713

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش زیر پایه دار از محصولات بسیار زیبا و شیک برندجهانی اینتکس بوده که جنس آن از چرم مصنوعی می باشد . این محصول دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بوده و قطعا یکی از محصولات بسیار جذاب این شرکت خواهد بود .

هپی چیر بنفش زیر پایه دار یک محصول بسیار شیک و جذاب از برند شرکت معتبر سنتر اینتکس بوده که بدون شک جز زیبا ترین محصولات هپی چیر این شرکت می باشد . طراحی این هپی چیر به صورتی تولید شده که کمر شما در حین نشستن و استفاده از آن به صورت نود درجه بوده تا کمر و گردن شما آسیبی نبیند که باعث می شود بر روی این محصول احساس آرامش کنید و بتوانید استراحتی طولانی را تجربه کنید ، همچنین همراه این محصول یک زیر پایی نیز موجود است تا پاهای شما در حین استفاده از این محصول به صورتی قرار گیرد تا راحت تر باشد و خستگی بر روی عضلات پاهایتان ایجاد نشود . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است . درون این محصول پر شده از فوم مخصوص بوده که به راحتی قابل تعویض است . ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول: 81 سانتی متر، عرض: 81 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن: 130 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 7 کیلو گرم می باشد و شما به آسانی می توانید این محصول را جا به جا و یا حمل بکنید . شما هم اکنون می توانید با سفارش محصول مورد نظر از سنتر اینتکس ، هپی چیر مورد علاقه خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید .

طول 81 سانتی متر
عرض 81 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنه طرح چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...