هپی چیر بزرگسال مخمل اینتکس

MBl-55709

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال مخمل اینتکس همراه با رویه مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی با قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرمی ، خرید هپی چیر بزرگسال اینتکس همراه با ضمانت دوساله و خدمات پس از فروش.

هپی چیر بزرگسال مخمل اینتکس از سری محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه برند اینتکس می باشد که به تازگی و در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است . یکی از ویژگی های ایده آل این هپی چیر قابلیت شستشو و جدا شدن رویه و ساختار داخلی می باشد که در تمیز نگه داشتن این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این هپی چیر از نوع مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که به خوبی با بدن شما حالت می گیرد و این امر باعث می شود که در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصول توجه ویژه ای به آن می شود . قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . هپی چیر بزرگسال مخمل اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

هپی چیر بزرگسال مخمل اینتکس یک محصول کاملا استاندارد با راحتی بسیار بالا برای استفاده تمامی سنین بوده که ظاهری منحصر به فرد داشته این محصول با طراحی متنوع و رنگ بندی زیبا تولید شده و مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد و به همین دلیل این مبل شنی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یاید. در رابطه با ساختار این کالا باید عنوان کرد که این محصول از سه لایه پارچه، آستر و مواد داخلی ساخته شده که هر کدام ازاین ها از ویژگی خاص و متفاوتی برخوردارند. شما می توانید این کالا را با توجه به سلیقه خود سفارش داده و دیزاینی خاص و شیک را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها و... به ارمغان بیاورید، همچنین جنس بدنه این کالا از رویه درجه یک و مرغوب ساخته شده که علاوه بر لطافت و نرمی که داشته، کاملا قابل شست و شو بوده یعنی در صورت ایجاد لک یا کثیفی، شما می توانید پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی آن را شستشو دهید. لازم به ذکر است که این جنس از پارچه که در ساخت این مبل شنی استفاده شده بسیار مقاوم در برابر ضربه، وزن بالا، شرایط آب و هوایی مختلف و حتی نور مستقیم خورشید بوده و همچنین این محصول از بهترین نوع مواد داخلی پر و تشکیل شده که علاوه بر وزن اندک و نرمی که داشته، بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه بوده و همچنین از انعطاف بالایی نیز برخوردار است.

فرم پذیری بالا در قسمت نشیمنگاه 

این محصول خاصیت شکل پذیری بالایی داشته و همین انعطاف بالا محصول باعث شده تا این مبل شنی قابلیت فرم پذیری خوبی داشته باشد. این نوع ساختار سبب شده تا افراد بتوانند به صورت دلخواه و طبق سلیقه خود و در حالت های مختلف از این کالا استفاده کرده و تجربه خوشی را در حین استفاده از آن داشته باشند. فرم پذیری و انعطاف پذیری این کالا را می توان یکی از بهترین مزایا این محصول دانست چرا که همین موضوع سبب شده تا این مبل کاملا استاندارد طراحی شده و مناسب برای تمامی افراد در سنین مختلف باشد. 

سبک و کم وزن بودن محصول 

ازدیگر مزایا این مبل شنی سبک بودن و وزن کم آن بوده که همین موضوع سبب جا به جایی و حمل و نقل آن آسان شده است. این مبل شنی پر کاربرد وزنی بالغ بر4 یا 5 کیلوگرم داشته که به همین سبب شما به آسانی می توانید این محصول را مورد جا به جایی قراردهید، یعنی این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از مبل شنی خود در هر قسمتی از منزل استفاده کرده و جلوه زیبایی به آن بدهید از دیگر ویژگی های جذاب این محصول، به کار بردن مواد داخلی بسیار مرغوب و سبک در آن بوده که علاوه بر این که به راحتی، با چند بار استفاده با شکل بدن شما فرم می گیرد.

رنگ بندی و طراحی زیبا

این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های جذاب بوده که مورد پسند تمام سنین و سلایق مختلف است و همینطور این مبل شنی با آخرین استاندارد ها طراحی و دیزاین شده که شما می توانید این مبل شنی را با رنگ بندی و طراحی متفاوت طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. 

طریقه سفارش 

این کالا دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از بابت خرید این محصول آسوده می کند، شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول پر کاربرد را خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...