هپی چیر بزرگسال زرد اینتکس

MBl-55715

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال زرد اینتکس به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی زیبایی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید .

هپی چیر بزرگسال زرد اینتکس از سری محصولات راحتی تولید شده در میان مبل شنی های شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که دارد از هپی چیر های پر فروش ما به حساب می آید که افراد زیادی را تا به امروز به خود جذب کرده است . این هپی چیر را شما می توانید در رنگ بندی های دیگر نیز سفارش دهید و دکوری زیبا و متفاوتی را ایجاد کنید ، این کالا با توجه به رنگ زردی که دارد مناسب برای محیط های خانگی حتی محل کار شما با دکوراسیون روشن و فانتزی می باشد که می تواند ظاهر و جلوه زیبایی را برایتان فراهم سازد . مواد داخلی این کالا از فیبر (یونولیت) خرد شده تشکیل شده است که با توجه به نرم بودن ، بسیار منعطف بوده که با نشستن شما بر روی این مبل شکل دلخواه را گرفته و میتوانید راحتی بسیار ی را با نشستن بر روی آن تجربه کنید . همچنین در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده که در صورت نیاز می توانید مواد داخلی کالا را شارژ کنید و حتی با خدمات پس از فروشی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران خود قرار داده در صورت آسیب دیدن رویه ، آستر ، و تعویض محتوای داخلی میتوان تعمیر کرد که سبب اطمینان خاطر شما برای خرید این کالا شود . شما می توانید جهت خرید این کالا و مشاهده دیگر محصولات مبل شنی به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کرده و این کالای با کیفیت و مقرون به صرفه را در سریع ترین زمان به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه  چرم مصنوعی
 مواد داخلی فیبر
 قابلیت شستشو  دارد 
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 کد محصولMBl-55715

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...