مبل و تخت شنی اینتکس

mbl-1012

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل و تخت شنی اینتکس از سری محصولات مقاوم شرکت اینتکس می باشد که به دلیل انعطاف بالا از کاربرد های ویژه ای برخوردار می باشد . این محصول دارای وزن اندکی بوده که در عین حال قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . رویه آن نیز دارای خاصیت ضد تعریق بودن می باشد و نیز در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است . شما می توانید این محصول را در هر نقطه از کشور و با ضمانت 2 ساله ، از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید .

مبل و تخت شنی اینتکس محصولی با کیفیت بالا و طراحی ویژه می باشد که مورد توجه بسیاری از علاقمندان به مبل های شنی قرار گرفته است . رویه این محصول از پارچه مخمل درنظر گرفته شده که از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار می باشد و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می نماید . این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن را نیز یونولیت های خرد شده تشکیل می دهند که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و مانع از آسیب دیدگی مبل شنی می شوند .طرح کلی این محصول به صورت یک مستطیل بوده که با توجه به جنس رویه و بدنه ، از انعطاف چشمگیری برخوردار می باشد . به همین منظور به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا مانع از درد و خستگی در حین استراحت شود . شما می توانید از آن به عنوان یک مبل شنی تکیه گاه دار استفاده نموده و یا با صاف نمودن آن از تشکی نرم و راحت برای خوابیدن استفاده نمایید . برای این محصول یک زیپ نیز تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید محتویات داخل آن را کاهش یا افزایش داده و این مبل شنی زیبا را متناسب با سلیقه خود شکل دهید . وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده که قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم بوده که برای استفاده بزرگسالان ایده آل می باشد . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب به همراه 2 سال ضمانت از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...