مبل هپی چیر مخمل دو رنگ

bestway 43888

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر مخمل دو رنگ جز ناب ترین طراحی ها و رنگ بندی های شرکت بست وی برای این محصول بوده که همانطور از عکس آن مشاهده می کنید بسیار چشم نواز و جذاب است. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و طراحی گردی را دارا است. اگر این محصول ارزشمند را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه اقدام به سفارش محصول بکنید.

مبل هپی چیر مخمل دو رنگ از محصولات بسیار زیبا و جذاب می باشد که طراحی و تولید آن به عهده شرکت محبوب بست وی می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و رنگ های نارنجی و مشکی در آن به کار رفته شده که به همین منظور این محصول را بسیار چشم نواز کرده است . بی شک استفاده کردن از این محصول در هر جا و مکانی باعث خاص تر و شکیل تر شدن آن منطقه می شود و استفاده از آن در منزلتان ، آن جا را بسیار دلنواز تر می کند . جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . مقاومت این محصول باعث نشده است تا راحتی در این محصول کمتر شود . برای مثال محصولاتی هستند که مقاومت آن ها بسیار زیاد می باشد اما به همین منظور نشیمنگاه آن بسیار سفت و خشک کار شده است . وزن این محصول 8 کیلو گرم بوده و شما این محصول را به آسانی می توانید حمل و یا جا به جا بکنید . همچنین تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم بوده و به هیچ وجه افرادی که وزنشان از 180 کیلو گرم بیشتر است بر روی این محصول ننشینند تا به این کالا صدمه ای وارد نشود و طول عمر این مبل هپی چیر دو رنگ بالا باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از همین صفحه سفارش و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...