مبل شنی یک نفره چرم بزرگسال

مبل شنی یک نفره چرم بزرگسال

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یک نفره چرم بزرگسال با رویه مقاوم و با کیفیت همراه با مواد داخلی از جنس فوم خرد شده با تراکم بالا و انعطاف پذیری ایده آل ، قابلیت تحمل وزن 110 کیلو گرمی به همراه وزن سبک 5 کیلو گرمی که به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، رنگبندی زیبا و متنوع به همراه بهره مندی از تکیه گاه بلند در بخش پشتی ، قابلیت تعویض رویه و همچنین مواد داخلی توسط درزی که در بخش کف این محصول واقع شده است و توسط زیپ باز و بسته می شود ، دارای ضمانت یک ساله نمایندگی سنتر اینتکس

مبل شنی یک نفره چرم بزرگسال با توجه به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالایی که دارد را می توان یکی از پرفروش ترین مبل های شنی برند اینتکس دانست . این مبل شنی در رنگبندی های متنوع و زیبایی روانه بازارهای شده است که از این رو به راحتی می توان آن را با لوازم خانه ست کرد . این مبل شنی دارای رویه ای نرم و در عین حال با کیفیت از جنس چرم مصنوعی می باشد که دارای مرغوبیت بالا است و شامل یک سال ضمانت نمایندگی سنتر اینتکس نیز است که از این رو خیال شما را از بابت خرید این مبل شنی راحت می کند . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که درون آستر داخلی قرار گرفته اند و قابلیت تعویض آن ها به راحتی امکان پذیر است . تحمل وزن این مبل شنی برابر با 110 کیلو گرم و وزن محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط دستگیره ای که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی یک نفره چرم بزرگسال را همین حالا می توانید به صورت حضوری و یا از طریق سایت سفارش داده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...