مبل شنی یک نفره طرح توپ اینتکس

MBl-55695

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره طرح توپ اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که به تازگی تولید و عرضه بازار جهانی ایران شده است که قابل استفاده برای تمام سنین می باشد .

مبل شنی یک نفره طرح توپ اینتکس محصولی خلاقانه با طرحی متفاوت از پرفروش ترین مبل شنی های این شرکت محسوب می شود و با قیمت مناسبی که دارد در لیست محصولات پرفروش قرار گرفته است . این مبل شنی مناسب برای جوانان و نوجوانان مناسب بوده و می توانند استفاده کنند . این محصول همانند اکثر مبل شنی های این شرکت ، ظاهری گرد همانند توپ فوتبال ساخته شده است که بسیار پر طرفدار بوده و خریداران زیادی داشته است . شما می توانید از این محصول در منازل خود و اتاق خواب های خود استفاده کنید و ظاهر مدرن و جدیدی را برای خود فراهم سازید . همچنین این محصول همراه با یک زیر پایی می باشد که شما می توانید برای راحتی و استراحت پاهای خود از آن استفاده کنید . جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده که ضد تعریق بوده و می شود مدت طولانی بر روی آن نشسته و به کارهای روزانه خود ، تماشای تلویزیون و گیم نت پرداخت . مواد داخلی این مبل از یونولیت خرد شده تشکیل شده که علاوه بر مستحکم بودن ، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است که با نشستن بر روی آن شکل بدن شما را گرفته تا شما دچار آسیب های احتمالی در ناحیه کمر نشوید . علاوه بر این شرکت اینتکس خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار داده تا شما با خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این محصول همراه با 2 سال ضمانت برای شما در نظر گرفته شده است تا خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . شما می توانید برای سفارش این کالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را خریداری کرده . 

 نوع خانگی
 طول 100 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 مواد داخلی فوم خرد شده
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 قابلیت شستشو  دارد
 کد محصولMBl-55695

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...