مبل شنی یک نفره راحتی مخمل

mobl_7430

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی مخمل یکی از خاص ترین و جذاب ترین مبل های شنی راحتی بوده و همچنین این بین بگ دارای ابعاد و حجمی مناسب بوده که در هر مکانی قابل استفاده و جا به جایی می باشد.

مبل شنی یک نفره راحتی مخمل با رنگ زیبا و آرامش بخش یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین مبل هایی بوده که از مواد داخلی با دوام تولید شده و با قیمت بسیار مناسب توسط سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت بوده است که راحتی بی نظیری برای شما مصرف کنندگان عزیز به همراه دارد. این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل بوده که از مقاومت قابل قبول و خوبی برخوردار می باشد، این مبل شنی یک نفره در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده دارای تحمل وزن بالایی می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین بوده است. در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخل آن را طبق نیاز و سلیقه خود، کم یا زیاد نمایید و مبل را به شکل دلخواه مطابق با راحتی خود فرم دهید و همچنین می توان قسمت رویی محصول را از آستر آن جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید که یکی از مزیت و ویژگی های فوق العاده این محصول محسوب می شود. این محصول با توجه به حجم و وزن کمی که داشته به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم کرده که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار خود نیز استفاده نمایید. برای خرید این مبل شنی با ما در فروشگاه سنتر اینتکس تماس حاصل نموده و این کالا را با ضمانت نامه 2ساله، درب منزل دریافت کنید.

 نوع  خانگی، اداری 
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل ضد تعریق 
 تحمل وزن  180 کیلو گرم
 اقلام همراه  _
 ضمانت نامه  2سال
 کد محصول  mobl_7430

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...