مبل شنی یک نفره راحتی بست وی

bestway 43840

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,350,000
2,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی بست وی از دیگر نمونه های منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کیفیت و طراحی خاصی که دارد میان خریداران این مبل راحتی به محبوبیت زیادی دست یافته است .

مبل شنی یک نفره راحتی بست وی یکی از مدرن ترین محصولات این شرکت می باشد که با ظاهر زیبا و متفاوتی که دارد در کمترین زمان به محبوبیت زیادی دست یافته است . این کالا همانند مبل شنی های تولید شده به صورت گرد طراحی شده که دارای نشیمنگاهی فرو رفته می باشد که باعث می شود بدن شما در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و دچار خستگی هنگام نشستن های طولانی نشوید . این محصول با توجه به راحتی بالایی که دارد بهترین گزینه برای محیط های خانگی و همچنین کاری می باشد که می توان دیزاینی خاص و متفاوت ایجاد کرد . لازم به ذکر است این مبل همانند دیگر مبل شنی های تولید شده نیاز به راه اندازی خاصی نمی باشد و با نشستن های طولانی مدت شما بر روی آن حالت دلخواه شما را گرفته . جنس بدنه این محصول از پارچه مازراتی می باشد که علاوه بر لطافت و خاصیت ضد تعریقی که دارد بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی می باشد ، همچنین از دیگر مزیت های این مبل می توان به قابل شستشو بودن رویه آن اشاره کرد که خیال شما را بابت لک و کثیف شدن های احتمالی راحت می کند . مواد تشکیل دهنده داخلی این مبل از فوم یا همان یونولیت خرد شده تشکیل شده است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند که به خوبی فرم بدن شما را هنگام نشستن می پذیرد . گفتنی است که شما می توانید با خدمات پس از فروشی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران قرار داده در صورت افت کالا می توانید محتوای داخل آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و شارژ نمایید . جهت خرید این کالا می توانید به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کرده و کالا را به صورت حضوری و اینترنتی سفارش دهید و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت  2 سال 
 کد محصول bestway 43840

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...