مبل شنی یک نفره بزرگسال

Bestway 43767

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 مبل شنی یک نفره بزرگسال با رویه مقاوم و منعطف از جنس پارچه مخمل با خصوصیت ضد سایش ، قابلیت تحمل وزن 110 کیلو گرم و وزن سبک 5 کیلو گرمی که به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و همچنین محیط های پذیرایی ، دارای دو سال ضمانت نمایندگی سنتر اینتکس در ایران .

مبل شنی یک نفره بزرگسال را می توان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی برند بست وی دانست که در توسط فروشگاه سنتر اینتکس به بازارهای ایران وارد شده است . این مبل شنی دارای رویه ای مخمل می باشد که از جمله خصوصیت های ایده آل آن می توان به مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و همچنین قابلیت ضد سایش و حساسیت اشاره کرد که بسیار کاربردی می باشد . خصوصیت ضد سایش بدین معنا می باشد که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی سطح مبل ، خراش بر روی پوست ایجاد نمی شود از این رو این مبل شنی می تواند مورد استفاده کودکان نیز قرار بگیرد . در بخش داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که درون آستر داخلی قرار گرفته است و از تراکم بالایی برخوردار است . گفتنی است که مواد داخلی و همچنین رویه این مبل شنی به راحتی قابل تعویض می باشد . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 110 کیلو گرم است که برای نگهداری یک نفر بزرگسال ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . مبل شنی یک نفره بزرگسال را همین حالا می توانید به صورت آنلاین از سایت اینتکس سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...