مبل شنی کودک تک نفره راحتی

mobl_5420

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک تک نفره راحتی با داشتن کیفیت بالا می تواند پر فروش ترین محصولی باشد که امروزه در اختیار افراد بوده و به دلیل لطافت و راحتی بالا تمایل کودکان را به داشتن استراحت طولانی مدت در طول روز ایجاد میکند. این محصول بسیار پر کاربرد بوده و می تواند در بخش های مختلف خانه قرار داده شود.

مبل شنی کودک تک نفره راحتی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین مبل شنی های تولید شده در سنتر اینتکس بوده که می توان آن را برای بازی و استراحت کودک مورد استفاده قرار داد و از خستگی آنها جلوگیری کرد. با وجود جست و خیز کودک در هنگام بازی این محصول مناسب ترین مبل برای تخلیه هیجانات و انرژی کودکان محسوب شده که جنس رویه این محصول از پارچه بسیار مرغوب و درجه یک مخمل انتخاب شده و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. به گونه ی که کودک تا هنگام نوجوانی می تواند از این مبل شنی نهایت استفاده را داشته باشد و از آن جا که این محصول مختص کودکان بوده به گونه ای ساخته شده که در صورت هرگونه آلودگی در قسمت رویه می توانید آن را با آب و مواد شوینده مورد پاکسازی قرار دهید. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به ضد آب بودن رویه آن اشاره کرد که این ویژگی موجب شده تا شما نگرانی بابت ریخته شدن آب و مایعات توسط کودک را نداشته باشید. این مبل شنی با گردش هوا بین بدن کودک و محصول از تعریق اندام های بدن کودک جلو گیری کرده و همیچنین این کالا با استفاده از بهترین دستگاه های دوخت ساخته شده که با پریدن کودک بر روی آن دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد. این محصول در مهد کودک ها، مطب های اطفال، اتاق کودک و...مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جاکه این مبل شنی دارای وزن کمی بوده سبب شده تا شما خریداران بتوانید به راحتی آن را مورد حمل و نقل قرار داده و در مکان دلخواه قرار دهید. فروشگاه سنتر اینتکس این محصول کاربردی را با 2 سال ضمانت جهت اطمینان خاطر خریداران از کیفیت آن عرضه می نماید. 

 نوع  خانگی
 طول  80 سانتی متر
 عرض  80 سانتی متر
 ارتفاع  90 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل
 ضمانت نامه  2سال
 تحمل وزن  130 کیلوگرم 
 اقلام همراه  _
 کد محصول  mobl_5420

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...