مبل شنی کودک با رویه جیر

mobl_6540

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک با رویه جیر یک محصول استاندارد با راحتی بسیار بالا برای کودکان بوده که ظاهری زیبا و منحصر به فرد داشته و همینطور این مبل شنی با طراحی متنوع و رنگ بندی شیک تولید شده که بیشتر بر اساس علایق کودکان می باشد و به همین دلیل این کالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یاید.

مبل شنی کودک با رویه جیر دارای ساختاری گرد و بدنه ای با کیفیت بوده که دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است،به گونه ای که استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان دچار خستگی و بدن درد شما نخواهد شد.طراحی شکل ظاهری این کالا به گونه ای است که فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی بسیاری را تجربه کرده و به دلیل فرو رفتگی که در قسمت نشیمنگاه مبل شنی وجود دارد هنگام نشستن، بدن شما را در حالت استانداردی قرار گرفته و شما احساس خوشایندی در حین استفاده خواهید داشت. این کالا با توجه به رنگ جذابی که دارد می تواند با انواع رنگ ها ترکیبی فوق العاده ای را به ارمغان بیاورد و دیزاینی مدرن و جدید را برای محیط های خانگی شما ایجاد کند. این محصول علاوه بر وزن سبکی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار، ضربه های احتمالی بوده و به دلیل کیفیت بالای رویه و بدنه آن در فضاهای باز نیز بدون نگرانی و به راحتی قابل استفاده است. البته لازم به ذکر است که پوسته و مواد داخلی کالا در صورت آسیب دیدگی و افت کیفیت اولیه قابل تعویض و شارژ نیز می باشند و همچنین می توانید رنگ و طرح این کالا را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان انتخاب کرده و سفارش دهید. از دیگر ویژگی که باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است میتوان به دوخت های محکم در قسمت رویه و بدنه آن اشاره کرد، دوخت های ایجاد شده در این مبل شنی بسیار با دوام وبا کیفیت بالایی می باشند و به صورت محکم درمحل ایجاد شده اند تا در برابر انواع فشار و ضربه مقاوم باشند. شما عزیزان جهت خرید این کالا با توجه به توضیحات داده شده می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس و یا شماره های درج شده در آن مراجعه کرده و این کالا را با خیالی آسوده سفارش دهید.

 نوع  خانگی 
 طول  80 سانتی متر
 عرض  80 سانتی متر
 ارتفاع  90 سانتی متر
 جنس رویه  پارچه جیر ضد آب 
 مواد داخلی  یونولیت (فیبر)
 تحمل وزن  120 کیلوگرم 
 اقلام همراه  _
 کد محصول  mobl_6540

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...