مبل شنی چرمی یک نفره زرد

MBL-12056

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی چرمی یک نفره زرد اینتکس با رویه با کیفیت و مرغوب از جنس چرم مصنوعی ، مناسب برای استفاده پس از یک روز کاری خسته کننده و قابلیت استفاده در محیط های خانگی و پذیرایی و کاری می باشد .

مبل شنی چرمی یک نفره زرد را می توان یکی از بهترین ساخته های داخلی برند سنتر اینتکس دانست که با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و این امر باعث شده است تا قابلیت تحمل وزن این مبل شنی به 130 کیلو گرم افزایش پیدا کند . در بخش داخلی این محصول از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است که همراه با تراکم بالایی که دارد انعطاف پذیری این مبل شنی را فراتر از استانداردهای جهانی برده است . مواد داخلی این مبل شنی درون آستر داخلی قرار گرفته است و قابلیت تعویض آن به راحتی توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . نشیمنگاه این مبل شنی در ارتفاع پنجاه سانتی متری از زمین واقع شده است و در بخش پشتی آن تکیه گاهی با ارتفاع بلند وجود دارد که به خوبی کمر را در برمیگیرد و این امر از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد . شایان ذکر است که وزن این مبل شنی برابر با  کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط دستگیره ای که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . اگر خواهان خرید مبل شنی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشید پیشهاد ما به شما مبل شنی چرمی یک نفره زرد می باشد که در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد و همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل  و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...