مبل شنی چرمی سفید اینتکس

MBl-55671

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی سفید اینتکس محصولی خاص که از ویژگی های زیادی برخوردار است که می توانید آن را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کرد .

مبل شنی چرمی سفید اینتکس همانند دیگر محصولات ارائه شده این شرکت ظاهری زیبا و جذابی دارد که به تازگی وارد بازار ایران شده است که دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد که در صورت مشکل با نمایندگی تماس گرفته تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند . مواد داخلی این محصول از فوم خرد شده با کیفیت می باشد که ساختاری مقاوم ب این مبل داده است علاوه بر این از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است تا بتوانید  به نشستن های طولانی بر روی این مبل شنی بپردازید . حجم این مبل شنی کم می باشد که می شود در فضاهای کوچک همراه با متراژ کم آن را استفاده نموده و ظاهری مدرن را به منازل و اتاق خواب های خود دهید . رنگ این مبل شنی طوری طراحی شده که می توان آن را با با دکور منزل خود مطابقت دهید جلوه زیبایی را بسازید . این مبل شنی از جنس چرم مصنوعی می باشد که به راحتی قابل شستشو با مواد شوینده است . این مبل شنی با توجه به ابعاد و ارتفاع مناسبی که دارد یک فرد بالغ با هر وزنی قادر به نشستن بر روی این کالا می باشد . قابل ذکر است وزن این محصول بسیار سبک می باشد که می توان به راحتی آن را به هر مکانی جا به جا کرد که از دیگر مزیت های این مبل به شمار می رود . شما خریداران می توانید با مراجعه به سایت معتبر سنتر اینتکس این محصول با کیفیت را خریداری کنید .

 نوع خانگی و اداری
 طول  90 سانتی متر
 عرض90 سانتی متر
 ارتفاع110 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 رنگ بدنه  سفید
جنس بدنه چرم مصنوعی
 ضمانت 2 سال
 کد محصول MBl-55671

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...