مبل شنی چرمی اینتکس قهوه ای

MBl-55694

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 مبل شنی چرمی اینتکس قهوه ای دارای قابلیت تحمل وزن 120 کیلو گرم و ظرفیت یک نفره ، مواد داخلی تشکیل دهنده از نوع فوم خرد شده مخصوص و انعطاف پذیر ، همچنین قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی وجود دارد و ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس برای این مبل شنی فراهم می باشد .

مبل های شنی امروزه توسط برندهای بسیاری روانه بازارهای جهانی می شوند و دارای طرفداران بسیاری هستند . این مبل شنی دارای رویه ای چرم می باشد که از کیفیت ساخت بالا برخوردار است و به همین منظور برای آن ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس در نظر گرفته شده است تا خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت کند . مبل شنی چرمی اینتکس قهوه ای یکی از پر طرفدارترین مبل های شنی چرمی با رویه ای قهوه ای رنگ می باشد که مواد داخلی تشکیل دهنده آن از نوع فوم مخصوص می باشد و انعطاف پذیری آن ها بی نظیر است . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی مبل شنی نمایید ، همچنین این مواد داخلی به صورت جداگانه توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 120 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد ایده آل می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در محیط های کاری به دلیل استایل شیکی که دارد است . وزن این محصول 6 کیلو گرم و جا به جایی آن توسط دستگیره ای که در بخش بالایی تکیه گاه تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . اگرخواهان خرید یک مبل شنی زیبا و در عین حال خوش فرم با کیفیت ساخت بالا می باشید همین حالا می توانید مبل شنی چرمی اینتکس قهوه ای را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...