مبل شنی پشتی دار آبی

MBL-21021

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی پشتی دار آبی با رویه چرم صنعتی با کیفیت و مرغوب در رنگبندی زیبا و متنوع همراه با ساختار داخلی مستحکم و انعطاف پذیر از جنس فوم مخصوص مبل شنی که درون آستر داخلی وجود دارد و تعویض آن به راحتی توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است امکان پذیر می باشد ، وزن این مبل شنی 6 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را داراست که به راحتی وزن یک نفر بزرگسال را تحمل می کند و با توجه به پشتی که دارد بهترین گزینه برای استراحت و یا پذیرایی به شمار می آید .

مبل شنی پشتی دار آبی با جنس رویه چرم مصنوعی که دارد یکی از برترین و با کیفیت ترین تولیدات فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که در رنگبندی های بسیار متنوع و جذاب روانه بازار شده است . این محصول دارای تکیه گاهی بلند می باشد که به خوبی کمر را در برمیگیرد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا کمر درد به شما دست ندهد . در بخش کناری این مبل شنی جیب تعبیه شده است که از آن برای نگهداری لوازم شخصی می توانید استفاده نمایید . اما از بخش های کلیدی مبل های شنی ، ساختار داخلی آن ها می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی زیبا از فوم مخصوص متراکم استفاده شده است که درون آستر داخلی واقع شده است و یکی از مزیت های این محصول را می توان قابلیت تعویض ساختار داخلی و همچنین رویه دانست . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا محصول دارد . همچنین وزن سبک 6 کیلو گرمی آن جا به جایی مبل شنی را آسان تر از آب خوردن کرده است . به طور کلی اگر خواهان تهیه مبل شنی زیبا و با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید پیشنهاد ما به شما عزیزان مبل شنی پشتی دار آبی می باشد که در رنگبندی متنوع همراه با ضمانت دو ساله به همراه خدمات پس از فروش در فروشگاه سنتر اینتکس عرضه شده است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم صنعتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...