مبل شنی پارچه ای سنتر اینتکس

MBL-62031

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,520,000
2,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پارچه ای سنتر اینتکس قابلیت تحمل وزن 130 کیلوگرمی را دارد و در بخش کناری خود دارای جیب برای نگهداری لوازم شخصی را داراست ، وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است و برای حمل هر چه راحت تر آن می توانید از دستگیره آن استفاده نمایید ، لازم به ذکر است که در بخش داخلی این محصول از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است و قابلیت تعویض را در زمان دلخواه داراست . 

مبل شنی پارچه ای سنتر اینتکس را می توان یکی از برترین و با کیفیت ترین ساخته های برند سنتر اینتکس دانست که به تازگی عرضه شده است و به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده دست پیدا کند . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه جیر می باشد که در بخش هایی از آن از پارچه دو لایه استفاده شده است تا به خوبی در برابر فشارهای وارده مقاومت از خود نشان دهد . پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد و در مواقع لازم می توانید آن را توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است جدا کنید . فقط باید توجه داشته باشید که پس از شستشو پارچه رویه ، اقدام به خشک کردن کامل آن در فضای آزاد نمایید . اما بخش داخلی این مبل شنی که متشکل از فوم مخصوص خرد شده می باشد دارای تراکم بالا و انعطاف پذیری ایده آل است که راحتی استاندارد را برای مصرف کننده فراهم می آورد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 130 کیلو گرم می باشد و وزن آن مطابق با استانداردهای جهانی تعبیه شده است تا به راحتی توسط دستگیره ای که دارد بتوانید آن را جا به جای نمایید . اگر خواهان خرید مبل شنی پارچه ای سنتر اینتکس می باشید همین حالا می توانید از طریق سایت اینتکس سفارش  خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...