مبل شنی مخمل یک نفره بزرگسال

bestway 43765

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل یک نفره بزرگسال محصولی خاص ، آرگونومی راحت و با دوام ، دارای کیفیت بالای بدنه و رویه و با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، قیمت بسیار استثنایی و قابل خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس .

مبل شنی مخمل یک نفره بزرگسال یک محصول دارای بدنه مقاوم و خاص می باشد که شبیه به صندلی های راحتی و تک نفره طراحی و تولید شده است. این کالا با دارا بودن تکیه گاهی بلند و استاندارد و هم چنین نشیمنگاهی نرم و راحت باعث شده تا افراد از در اختیار داشتن ان لذت برده و بیشترین استفاده را از این محصول تمام عیار بکنند. هم چنین داشتن وزن کم در کنار راحتی برای حمل و نقل این محصول هم از دیگر خصوصیات خوبی است که باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی این محصول را خریداری نمایید . و همینطور ابعاد مناسب این کالای منحصر به فرد امکان قرار گرفتن در هر محیطی مخصوصا محیط خانگی را دارد . این شرکت برای جلب اعتماد شما 2 سال ضمانت پس از فروش برای خریداران قرار داده است . هم چنین این مبل شنی با در اختیار داشتن رویه ای با کیفیت و هم چنین محتویات داخلی نرم و راحت از سایر رقبای خود در این زمینه پیشی گرفته است. این مبل شنی را می توانید با قیمت عالی از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...