مبل شنی مخملی راحتی بست وی

bestway 43817

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی راحتی بست وی محصولی با رنگی خاص می باشد که از رویه ای مخملی تهیه شده و راحتی و نرمی بینظری را دارا می باشد . محتویات منعطف به کار رفته در داخل این محصول امکان شکل پذیری با بدن را فراهم نموده و این امر بیش از پیش به راحتی مبل شنی کمک نموده است. وزن اندک و تحمل وزن بالای آن از دیگر ویژگی های محبوب این مبل شنی زیبا می باشد . خرید مبل شنی بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور و از طریق نمایندگی اینتکس میسر می باشد .

مبل شنی مخملی راحتی بست وی از سری مبل های شنی گرد می باشد که در رنگ های متنوع و زیبا تولید و به بازار عرضه شده است. این مبل شنی از پارچه مخملی تهیه شده که کاملا مقاوم در برابر خوردگی و آسیب دیدگی می باشد. همچنین این رویه به سادگی قابل شست و شو بوده و دچار تغییر رنگ نخواهد شد. برای داخل این مبل شنی فیبر  خرد شده درنظر گرفته شده است که این ویژگی موجب افزایش انعطاف پذیری محصول شده و شما قادر به تغییر شکل مبل شنی به شکل دلخواه خود می باشید. این محصول کاملا متناسب با استاندارد های موجود طراحی شده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را به مدت طولانی و به منظور مطالعه و استراحت مورد استفاده قرار دهید. وزن آن با توجه به مواد سبک وزنی که برای ساخت آن درنظر گرفته شده است در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد. برای تهیه این محصول زیبا در رنگبندی های شاد و متنوع می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه دوساله از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 کد محصول  bestway 43817

 

مبل شنی مخملی راحتی بست وی با کیفیت ترین و بهترین محصولی بوده که در سال های اخیر توانسته مرغوبیت خود را به اثبات برساند. این مبل شنی رویه ای منعطف داشته که برای استفاده تمامی سنین مناسب می باشد. همچنین دارای بدنه ای طبی است تا افراد مسن هم قادر به استفاده از آن باشند. این محصول جنس مرغوبی دارد و می تواند به بهترین شکل کارایی داشته باشد. این مبل به منظور تفریح افراد نیز ساخته شده است و طراحی آن به گونه ای است که می تواند وزن افراد و ضربه های وارد بر آن را نیز تحمل کند. به این صورت دوخت محکمی دارد تا در صورت استفاده از محصول دچار هیچ آسیبی نشود. افراد می توانند با این محصول به حالت درازکش نیز بر روی آن قرار گیرند و به آرامش برسند. همچنین می توانند تایم طولانی را به تفریح پرداخته و راحتی را تجربه کنند. محصول مورد نظر دارای رویه ای است که قابل شستشو می باشد و همچنین در زمان نیاز تعویض نیز می شود. به همین دلیل است که منحصر به فرد ترین محصول در دسته بندی محصولات طبی می باشد. برای آشنایی با محصول با ما همراه باشید.

مزیت های رویه و بدنه محصول

محصول مورد نظر دارای بدنه ای با جنس درجه یک و عالی بوده که سبب لطافت رویه آن شده تا بتوان به راحتی به وسیله محصول حس خوشایندی را تجربه نمود و همچنین رویه آن را می توان در صورت نیاز تعویض نیز نمود. در واقع این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز مبل شنی را برای استفاده در محل های دیگر تعویض رنگ نمود و به این وسیله محصولی جدید را ایجاد کرد، علاوه بر این مواد درونی محصول نیز دارای طول عمر بالایی هستند.

رویه ضد آب

ضد آب و ضد تعریق بودن این مبل شنی نشان از دوخت بسیار عالی بدنه و کیفیت بالای جنس پارچه استفاده شده، می باشد که اجازه ی ورود آب را به داخل آن نمی دهد. از این رو، در صورت نیاز شما می توانید از این مبل شنی در کنار استخر و حتی محیط های بیرون از خانه نیزاستفاده کنید و همچنین علاوه بر ضد آب بودن، این جنس پارچه در برابر هرگونه آلودگی و لک نیز مقاوم بوده و به ندرت کثیف می شود و درصورت آلوده شدن نیز کاملا قابل شست و شو می باشد. رویه ی این مبل از جنس مخمل می باشد که علاوه بر زیبایی خاص و مدرنی که به محصول داده است، موجب شده تا رویه آن بسیار نرم و لطیف نیز باشد. 

انعطاف بالا در قسمت نشیمنگاه

محتوای درونی این مبل شنی ازمواد داخلی مرغوب و با کیفیت تشکیل و پر شده که برخلاف حجمی که داشته از وزن بسیار کم و سبکی برخوردار بوده و به واسطه انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند سطح نرم و تقریبا فنری را به محصول ببخشد. از آن جا که مواد استفاده شده در ساخت داخلی مبل شنی دارای کیفیت بالا می باشند، انعطاف و فرم پذیری بسیاری نیز داشته و به همین علت با نشستن فرد بر روی این محصول؛ مبل شنی فرم بدن را به خود گرفته و در نتیجه بستر و نشیمنگاه ایده آل و راحتی را برای استراحت کردن فراهم می آورد.

نحوه سفارش محصول

مبل شنی مخملی راحتی بست وی، محصولی منحصر به فرد با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بوده که شما می توانید جهت خرید این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...