مبل شنی مخملی بزرگ اینتکس

MBL-043

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بزرگ اینتکس با کیفیت بالا محصولی خاص که می توانید با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس آن را تهیه کرده و در هر فضا و مکانی از آن استفاده کنید .

مبل شنی مخملی بزرگ اینتکس محصولی جذاب و دیدنی است که ساختار یکدست و منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بزرگسالان برای استراحت و نشستن های خود در منزل ، اتاق خواب ، محل کار و هر مکانی آرامش را تجربه کنند . از این محصول برای استراحت و تماشای تلویزیون و تفریحات میان روز می توان استفاده کرد . این کالا طراحی شکیلی را به خود می بیند به گونه ای که در عین سادگی به دلیل قابلیت انعطاف پذیریش راحتی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان اورده است . این کالا رنگ یکدست زرشکی را هم بر روی خود می بیند که به زیبایی های این محصول افزوده است . هم چنین این کالا به وسیله فیبر پر شده است و رویه آن هم از نوع پارچه مخملی است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابله شستشو بودن آن نیز اشاره کرد هم چنین تحمل وزن بالای این مبل شنی در کنار وزن معقول خود محصول هم از دیگر خصوصیات ممتاز این کالا به شمار می رود که می توانید هم اکنون ان را از تنها نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

طول 180 سانتی متر
عرض 165 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه مخمل ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...