مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس

MBL-002

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس محصولی مرغوب و بسیار با کیفیت که تولید شرکت سنتر اینتکس می باشد که قابلیت دو کاره بودن نیز دارد .

مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد که مورد پسند بسیاری از افراد قرار  گرفته است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد نسبت به دیگر محصولات اینتکس بسیار پر فروش بوده . مواد داخلی این کالا از یونولیت خرد شده پر شده که بسیار مقاوم بوده که حتی نشستن های طولانی مدت شما آسیبی بخ آن نمی رساند و طول عمر بالایی دارد . رویه این مبل شنی از جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار لطیف و نرم می باشد و همچنین با دوام در برابر ساییدگی و ضربه صدمه چندانی نمیبیند ، اما اگر آسیبی هم دید جای نگرانی نیست و شما می توانید پارچه و حتی مواد داخلی محصول را تعویض کنید که مشاورین ما می توانند شما را بابت این موضوع شما را راهنمایی کنند . این مبل شنی بر خلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به راحتی قابل جا به جایی و حمل می باشد . علاوه بر این با توجه به رنگی که دارد می تواند ظاهری جذاب و مدرنی را برای منازل و حتی محل کار شما ایجاد کند . در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده که شما می توانید به کمک آن پارچه را از آستر جدا نموده و آن را به آسانی با مواد شوینده شستشو داده که از دیگر ویژگی های مثبت این مبل راحتی به شمار می آید . همچنین این کالا همراه با 2 سال ضمانت می باشد که شما که می تواند خیال شما را بابت خرید این محصول راحت کند و شما خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . شما می توانید این مبل شنی را از فروشگاه معتبر سنتر اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول  140 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 رنگ محصول رنگ دلخواه شما
مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت 2 سال
 کد محصولMBL-002

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...