مبل شنی مخملی اینتکس

mbl-3011

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی اینتکس دارای قابلیت شستشو و همچنین تعویض در صورت لزوم ، مواد داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده مخصوص می باشد که قابلیت تعویض را توسط زیپی که در بخش کف محصول تعبیه شده است دارد ، وزن این مبل شنی 5 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم دارد که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد .

مبل های شنی امروزه به یکی از بهترین و شاید شایسته ترین جایگزین های صندلی های سنتی قدیمی تبدیل شده اند . تنوع مبل شنی امروزه نه تنها در بازارهای جهانی بلکه در بازارهای داخلی نیز بسیار بالا بوده و انتخاب یک مبل شنی زیبا و در عین حال کارآمد را برای خریداران سخت کرده است . مبل شنی مخملی اینتکس نیز یکی از با کیفیت ترین و در عین حال زیبا ترین مبل های شنی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی تولید شده است . جنس پارچه رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که دارای تار و پودهای نرم و ضد حساسیت می باشد که دوخت های آن متراکم می باشد و مقاومت و استحکام بسیار بالایی را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و این امر باعث تطابق بدن شما با مبل می شود و در استفاده طولانی مدت از ایجاد درد در قسمت های مختلف بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 180 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . یکی از مزیت های این مبل شنی قابلیت تعویض مواد داخلی و پارچه رویه می باشد که بسیار کاربردی و حائز اهمیت نیز است . مبل شنی مخملی اینتکس را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...