مبل شنی مخملی استاندارد

bestway 43789

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی استاندارد با طراحی نوین و جدید کیفیت بالا قابل تهیه و خرید از نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده برای خریداران می باشد .

مبل شنی مخملی استاندارد محصولی است که مناسب برای تمام سنین بوده و تنها مختص کودکان نمی باشد و مناسب برای تمامی سنین حتی بزرگسالان نیز قابل استفاده می باشد . این کالا با داشتن ابعاد استاندارد و هم چنین طراحی خوب و دقیق باعث شده تا خانواده ها بتوانند با خیال راحت به این محصول اطمینان کنند . در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این مبل شنی ساخته شده از نوع پارچه مخملی است که خاصیت ضد تعریق بودن به این مبل شنی داده است و یکی از راحت ترین و نرم ترین پارچه های موجود در بازار می باشد . این کالا دارای ساختاری گرد و بدنه و تکیه گاه راحت و نرم می باشد که با نشستن طولانی مدت بر روی این محصول نیز از ان خسته نخواهید شد و میتوانید استراحتی طولانی بر روی آن داشته باشید . هم چنین این کالا با قابلیت حمل و نقل ساده و با در اختیار داشتن وزن کم نیز از این حیث کم نظیر می باشد . این مبل شنی خاص را می توانید هم اکنون از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...