مبل شنی قهوه ای رنگ بزرگسال

MBL-002

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی قهوه ای رنگ بزرگسال از بهترین محصولات شرکت سنتر اینتکس می باشد که با رنگبندی های متنوع ای که دارد جلوه زیبایی به منازل شما می دهد .

مبل شنی قهوه ای رنگ بزرگسال را باید در دسته محصولات چند منظوره و جذابی قرار داد که به تازگی تولید شده است . این کالا بر خلاف اکثر محصولات به صورت عریض طراحی شده است که شما با در اختیار داشتن آن می توانید در زمان هایی که خسته شدید هم بر روی آن درزا کشیده و لحظات آرام و راحتی را برای خود خلق کنید . این محصول در رنگ یکدست قهوه ای طراحی شده است و به همین دلیل نیز دیر تر از رنگ های روشن کثیف می شود اما رنگبندی های دیگر نیز با توجه به سلیقه شما میتواند طراحی شود . هم چنین نرمی و لطافت بالای این محصول هم سبب شده تا این کالا در بین نمونه های دیگر بسیار محبوب شود .  این محصول دارای خدمات پس از فروش  با 2 سال ضمانت می باشد که از این بابت هم اطمینان خاطر شما را بیشتر کرده است . پیشنهاد می کنیم هم اکنون این مبل شنی را در سبد خرید درنمایندگی شرکت اینتکس قرار داده و از داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالای ان لذت ببرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنهپارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...