مبل شنی طرح دار جدید اینتکس

MBL-077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار جدید اینتکس از نمونه محصولات زیبا و چشمگیر اینتکس می باشد که توسط این شرکت تولید و عرضه بازار جهانی ایران شده است . 

مبل شنی طرح دار جدید اینتکس محصولی با طراحی زیبا و بی نظیر خود به بازار ایران عرضه و مورد توجه بسیاری از افراد با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است . همچنین این مبل شنی با قیمت مناسبی که داشته است از محصولات پرفروش اینتکس به شمار می آید که خریداران زیادی تا به امروز داشته است . این محصول با توجه به طرح و ترکیب رنگی که دارد بسیار مناسب با انواع دکوراسیون ها می باشد که میتواند جلوه ای خاص را برای محیط های خانگی و اداری شما فراهم سازد . این کالا با ظاهر گردی که دارد بسیار مناسب برای هر جایگاه و مکانی می باشد که از راحتی بسیاری برخوردار است . مواد داخلی این محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داده است و بسیار مقاوم و انعطاف پذیر در برابر فشار و ضربه ها می باشد .علاوه بر این شرکت اینتکس با خدمات پس از فروشی که همراه محصول برای خریداران ارائه کرده می توانید در صورت افت محصول مواد داخلی آن را تعویض کرده و با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید . همچنین زیپی در قسمت زیرین این محصول متصل می باشد که شما می توانید پارچه را از آستر جدا نموده و با مواد شوینده یا لباس شویی به آسانی آن شستشو داده . این مبل همراه با ضمانتی 2 ساله به شما تحویل داده می شود که می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید . جهت خرید این مبل می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول با کیفیت را سفارش دهید .

 نوع خانگی و اداری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110سانتی متر
 ارتفاع90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی فیبر خرد شده
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 ضمانت 2 ساله
 کد محصولMBL-077

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...