مبل شنی طرح توپ بنفش

intex 70102

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ بنفش دارای پارچه رویه از جنس مخمل به همراه مواد داخلی از جنس فوم خرد شده ضد حساسیت دارای قابلیت تعویض در صورت دلخواه و یا به هنگام وجود هر گونه مشکل ، پارچه رویه این مبل شنی قابل شستشو می باشد و به راحتی می توانید آن را از ساختار جدا و دوباره راه اندازی کنید ، قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 130 کیلو گرم و وزن محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی می باشد

مبل های شنی از محبوب ترین صندلی های نشیمن برای خانه های امروزی می باشند که در طرح ها و رنگبندی های گوناگونی درون بازار عرضه می شوند . این مبل شنی دارای طرحی به شکل توپ فوتبال می باشد که در رنگبندی های متنوع و حتی اختصاصی خود می توانید آن را سفارش دهید . این مبل شنی در بخش رویه خود از پارچه مخمل بهره برده است که علاوه بر نرمی و قابلیت ضد سایشی که دارد ، کاملا ضد حساسیت نیز است و با خیالی راحت می تواند مورد استفاده بزرگسالان و یا کودکان قرار بگیرد . گفتنی است که پارچه موجود در بخش رویه این مبل شنی قابلیت شستشو دارد و با آب ولرم می توانید آن را شستشو دهید . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده استفاده شده است که در تراکم بالا درون محصول جایگذاری شده اند و این امر انعطاف پذیری مبل شنی را امکان پذیر کرده است . قابلیت تعویض مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است یکی از مزیت های ایده آل این مبل شنی به شمار می آید . وزن این محصول 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن و همچنین قابلیت تحمل وزن آن 130 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای این مبل شنی دارد . مبل شنی طرح توپ بنفش اینتکس را همین حالا می توانید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره توپی
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...