مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی

BIN-3127

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی محصولی زیبا و جدید بوده و بدنه ای ضد تعریق دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی محصولی زیبا با رنگ بدنه شاد بوده و برای استفاده تمام گروه های سنی طراحی شده است . این محصول دارای وزن بدنه بسیار کمی در حدود 6 کیلوگرم بوده و این بدنه قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به سادگی دارد . این محصول به صورت کاملا آماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد . بدنه ان در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده ال خود خواهد رسید . مواد داخلی محصول از جنس یونولیتی و یا فیبر مصنوعی انتخاب شده است . این مواد دارای وزن کم و نرمی بالایی بوده و در صورت لزوم قابل تعویض و یا شارژ مجدد هستند . جنس بدنه محصول از نوع پلی استر انتخاب شده که از انعطاف پذیری بالا و نرمی زیادی برخوردار است و همچنین ساختاری ضد تعریق دارد . توجه داشته باشید به دلیل وزن کم می توانید این محصول را به راحتی جا به جا کرده و در محیط های مختلف از جمله اتاق خواب و محل کار از داشتن ان لذت ببرید . جنس بدنه محصول قابل شستشو بوده و در صورت بروز هرگونه آسیب امکان تعمیرات و یا حتی تعویض پوشش بدنه وجود دارد . این شرکت برای شما خریداران 2 سال ضمانت در اختیار گذاشته است تا خریدی مطمئن را تجربه کنید و با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و با کیفیت خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 55 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه چندین رنگ شاد
جنس بدنهپارچه مازراتی ضد تعریق 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...