مبل شنی صورتی یک نفره

bestway 43796

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی صورتی یک نفره محصولی زیبا و شکیل است که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت بالایی است.

مبل شنی صورتی یک نفره از محصولات بسیار زیبا و مقرون بصرفه شرکت نامدار اینتکس است که نسبت به کیفیت، طراحی و کارکردی که دارد ارزش خرید بالایی دارد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده که اکثر مبل های شنی از این روش طراحی استفاده می کنند و ظاهری گرد را دارد اما رنگ این محصول صورتی بوده که همانطور از رنگ این محصول مشخص است مناسب دختران و یا بانوان می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی است و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر ساییدگی و یا صدمه های احتمالی دارد . وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و همانطور که از وزن این محصول مشخص است بسیار سبک می باشد و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید . قابل ذکر می باشد که تحمل وزن این محصول 130 کیلو گرم بوده و کسانی که وزنشان از تحمل وزن این محصول بیشتر است از این محصول استفاده نکنند تا طول عمر این کالا بالا باشد و به آن صدمه ای نزند. همچنین ابعاد این محصول به این شرح است : طول :  90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر بوده و حتما قبل از خرید مکانی را که می خواهید این مبل را به آن جا اختصاص دهید را بسنجید تا بعد از خرید به مشکل بر نخورید . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به سفارش و خرید این محصول کنید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...