مبل شنی شیبدار سایز بزرگ راحتی

mobl_9855

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار سایز بزرگ راحتی ظاهر زیبا و متفاوتی داشته در کمترین زمان به محبوبیت بالایی در میان خریداران دست یافته است. این کالا دارای نشیمنگاهی فرو رفته بوده که همین ویژگی سبب شده بدن شما در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و دچار بدن درد و خستگی هنگام نشستن های طولانی مدت نشوید.

مبل شنی شیبدار سایز بزرگ راحتی از سری مبل های شنی با کیفیت و شیک بوده که نسبت به مبل های چوبی یا فلزی بسیار متفاوت بوده و از راحتی بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های خاص این کالا می توان به طراحی منحصر به فرد آن، اشاره کرد و همچنین رنگ زیبا این مبل شنی دیزاینی شیک و متفاوت را برای منازل و ادارات شما ایجاد می کند. سطح نشیمنگاه این کالا بسیار نرم بوده و شما می توانید زمان های طولانی را بر روی آن نشسته و به استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون و... بپردازید. نشیمنگاه این محصول به صورتی طراحی شده تا هنگام استفاده از آن راحتی بسیاری را تجربه کنید. جنس بدنه این مبل از پارچه جیر بسیار مرغوب و درجه یک بوده که مقاومت و کیفیت بسیاری داشته و همینطور دارای ضخامت مناسبی بوده و از لطافت مطلوبی نیز برخوردار است که در حین استراحت حس راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن شما مانع از ایجاد تعرق در استفاده‌های طولانی مدت خواهد شد و علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار جذاب این محصول این است که رویه آن به راحتی از بدنه محصول جدا شده و شما می توانید آن را به راحتی مورد شست و شو قرار دهید. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی بسیار مرغوب و سبک تشکیل شده که علاوه بر استحکامی که دارد بسیار کم وزن بوده و از انعطاف بالایی برخوردار است و همین باعث راحتی و نرمی مثال زدنی این محصول شده است و همچنین شما می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و این مبل شنی با کیفیت را با 2 سال ضمانت نامه تهیه کنید.

 نوعخانگی ، اداری 
 طول   130 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه جیر 
 ضمانت نامه  2ساله 
 اقلام محصول  _
محتوای داخلی  یونولیت
 کد محصول  mobl_9855

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...