مبل شنی سایز بزرگ راحتی

mobl_6753

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ راحتی یکی دیگر از انواع محبوب ترین مدل مبل های شنی سایز بزرگ بوده که به دلیل طراحی شیک و مدرن بدنه، و کارایی بالایی که داشته توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد.

مبل شنی سایز بزرگ راحتی از سری مبل های شنی، سایز بزرگ بوده که توسط شرکت سنتر اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است. جنس رویه این مبل شنی از جنس پارچه جیر مرغوب و درجه یک است که به صورت متداول، به دلیل کیفیت و راحتی بالا در تولید انواع مبل شنی مورد استفاده قرار می گیرد. این جنس رویه بسیار مستحکم و مقاوم می باشد و در برابر نور مستقیم خورشید، شرایط آب و هوایی مختلف و متنوع دچار افت کیفیت نخواهد شد. فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را از نظر کیفیت و استحکام رویه، ضد تعریق بودن و عدم پرزدهی آن تضمین کرده تا شما با خیالی آسوده این کالا را خریداری نمایید. این مبل شنی دارای یک آستر داخلی بوده که موجب شده تا شما بتوانید در صورت نیاز رویه محصول را مورد شست و شو و تعویض قرار دهید. محتوای داخلی این مبل شنی از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و با چند بار نشستن بر روی آن فرم دلخواه و شکل بدن شما را می گیرند. این محصول ستون فقرات و گودی کمر شما را در بهترین و مناسب ترین حالت ممکن قرار داده که به هیچ عنوان فشاری به بدن وارد نمی کند. هم چنین این کالا دارای رنگ بندی متنوعی نیز بوده که شما قابلیت انتخاب رنگ مناسب با دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارید. شما میتوانید این کالا را در باشگاه ها، گیم نت ها، منازل و دفاتر کاری خود، مورد استفاده قرار دهید. برای خرید این مبل شنی سایز بزرگ راحتی به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا همکاران ما شما را در جهت خرید یک محصول با کیفیت و مطمئن راهنمایی کنند.

 نوع خانگی 
 طول  160 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه جیر ضد آب
 ضمانت نامه 2 سال
 تحمل وزن
 200 کیلو گرم 
 اقلام همراه _
 کد محصول  mobl_6753

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...