مبل شنی زیگزاگ تک نفره آبی رنگ

mbl-1048

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیگزاگ تک نفره آبی رنگ محصولی مناسب برای تمام سلایق و تمام سنین ، با قابلیت تحمل وزن بالا و کیفیت عالی ساخت و تولید ، رویه مقاوم ، دارای فیبر برای محتویات داخلی و فراهم کردن نرمی و راحتی

مبل شنی زیگزاگ تک نفره آبی رنگ را می توان به جرات از سری محصولاتی دانست که ساختاری بسیار شکیل و خاص دارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا به صورت زیگزاگ از خطوط سفید و ابی رنگ طراحی و تشکیل شده است که باعث زیباتر شدن این محصول شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که یک عدد دستگیره حمل و نقل هم در قسمت بالایی این محصول دیده می شود که به راحتی می توانید این کالا را با استفاده از همین قسمت جا به جا نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا نرمی و راحتی این محصول است که به دلیل ساختارش شما می توانید به راحتی ساعت ها بر روی ان نشسته و احساس خستگی نکنید. این محصول زیبا و دیدنی در صورت اسیب دیدن قابلیت تعویض رویه و هم چنین محتویات داخلی را هم داراست که با خیال راحت و قیمت مناسب می توانید آن را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید . برای حمل راحت این کالا یک دستیگره طراحی شده است که به شما کمک می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی از آن استفاده نمایید . از انی محوصل می توانید برای خواندن کتاب ، گیم ، تماشای تلویزیون و استراحت های روزمره استفاده نمایید . 

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول سفید - ابی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...