مبل شنی راحتی کودک اینتکس

mbl-3020

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,390,000
2,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کودک اینتکس یکی از زیبا ترین و خاص ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس می باشد که برای کودکان طراحی شده است و از ابعاد نسبتا کوچک تری برخودار می باشد . این محصول زیبا به رنگ لیمویی بوده و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است ، خاصیت اسفنجی آن نیز موجب شده تا کودک در هنگام نشستن در بهترین حالت خود قرار بگیرد و ساعت ها به مطالعه و یا تماشای تلویزیون بپردازد .

مبل شنی راحتی کودک اینتکس از سری محصولات جدید و متفاوت کمپانی اینتکس است که در ابعادی نسبتا کوچک تر ساخته شده است چرا که مبل شنی مربوطه برای کودکان طراحی شده و می بایست متناسب با آناتومی بدن کودکان باشد . این مدل مبل شنی کودک نیز با نمونه برداری از مبل های شنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و از نظر ظاهری به صورت ساده و دایره ای شکل است ، رنگ این محصول به صورت یک دست لیمویی رنگ می باشد و پارچه رویه آن به صورت مخملی می باشد ، این رویه مخملی باعث شده تا سطح مبل نرم و لطیف باشد همچنین این خصوصیت از عرق کردن بدن جلوگیری می کند و بهتر از نمونه های چرمی خود می باشد . این پوسته یا رویه غیر قابل سایش است و می توان آن را در مواقعی که کثیف شد از بدنه داخلی جدا کرد و شست . همچنین می توان این پوسته را به طور کلی تعویض کرد و از پوسته جدیدی استفاده کرد ، برای تهیه پوسته نیز می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس کمک بگیرید و پوسته دلخواه خود را سفارش دهید . این مبل شنی از محتوای داخلی یونولیتی تشکیل شده است به همین دلیل نیز خاصیتی اسفنجی دارد ، این محتوای قابل تعویض بوده و از به دلیل سبکی موجب شده تا محصول نیز بسیار سبک باشد و حمل و نقل آسانی داشته باشد ، شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و با ضمانتی 2 ساله خریداری کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...