مبل شنی راحتی چندکاره اینتکس

mbl-1012

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چندکاره اینتکس از بهترین محصولات مرغوب و مدرن اینتکس می باشد که با توجه به ظاهر جدید خود خریداران زیادی را به خود جذب کرده است .

مبل شنی راحتی چندکاره اینتکس محصولی با طراحی جدید و متفاوت که به تازگی وارد بازار ایران شده است . این محصول با کیفیت با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار پر فروش بوده . همچنین مواد داخلی این کالا از مواد اولیه بسیار مقاوم تشکیل شده که شما می توانید با خیالی آسوده سالیان سال از این محصول استفاده نمایید . این محصول چند کاره اینتکس می تواند به حالت های مختلف مانند تخت ، مبل راحتی و... در آمده که از دیگر مزیت های این مبل شنی به حساب می آید . این مبل شنی دارای رنگ بندی های متنوع بوده که شما می توانید برای انواع دکوراسیون های منازل و محل  کار خود استفاده کرده و زیبایی را به منزل خود اختصاص دهید . جنس بدنه این محصول از مخمل است که علاوه بر لطافتی که دارد ، مقاوم در برابر ضربه و فشار های احتمالی می باشد که شما می توانید با خیالی راحت بر روی این مبل به استراحت پرداخته . این کالا بر خلاف ابعاد خود بسیار سبک بوده که شما می توانید آن را به هر مکانی که بخواهید به راحتی حمل و جا به جا نموده . همچنین این محصول با زیپی که بر  زیر آن متصل می باشد قابلیت این را به محصول می دهد که در صورت نیاز و افت حالت مبل ، شما بتوانید مواد داخلی محصول را به راحتی تعویض نموده که مشاورین نمایندگی اینتکس شما را بابت این موضوع راهنمایی می کنند . این مبل شنی چند کاره را شما می توانید از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری کرده و در سریع ترین زمان کالا را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی و اداری
 طول  130 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل 
 مواد داخلی فیبر خرد شده
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 ضمانت 2 ساله 
 کد محصول mbl-1012

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...