مبل شنی راحتی پارچه ای

intex 30102

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

  مبل شنی راحتی پارچه ای  رویه از جنس پلی استر قابل شستشو و مرغوب ، مواد داخلی از جنس فوم خرد شده متراکم همراه با قابلیت تعویض ساختار داخلی ، قابلیت تحمل وزن 130 کیلوگرمی که برای یک نفر بسیار ایده آل و فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد ، وزن سبک 6 کیلوگرمی و سهولت در جا به جایی .

مبل شنی راحتی پارچه ای اینتکس را می توان یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مبل های شنی برند اینتکس دانست که در رنگبندی زیبا و متنوع به همراه قابلیت سفارش گیری در رنگ دلخواه در فروشگاه سنتر اینتکس موجود شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مرغوب و با کیفیت می باشد که یکی از قابلیت های آن را می توان شستشو با آب و مواد شوینده دانست . این نوع پارچه قابلیت تعویض در صورت لزوم را نیز دارد . اما از بخش های اصلی دیگری که در مبل های شنی باید مورد بررسی قرار بگیرد ، ساختار مواد داخلی می باشد که در این محصول از فوم خرد شده متراکم استفاده شده است . این نوع مواد داخلی درون آستری پارچه ای قرار گرفته است و انعطاف پذیری آن زبان زد می باشد ، از این رو به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به دلیل قرار گیری بدن در شرایط ایده آل به شما دست نمی دهد . وزن این مبل شنی 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی یک نفره 130 کیلو گرم است که برای نگهداری یک نفر فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . مبل شنی راحتی پارچه ای اینتکس را همین حالا می توانید از طریق سایت اینتکس سفارش داده و اقدام به خرید حضوری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...