مبل شنی راحتی همراه با زیرپایی

mbl-56705

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی همراه با زیرپایی محصولی بادوام و بی نظیر ، که درمقایسه با دیگر مبل شنی های تولید شده از محبوبیت بسیار برخوردار بوده است . این محصول برای بزرگسالان طراحی شده که همراه با ضمانتی 2 ساله و قیمتی مناسب و ارزان توسط نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

مبل شنی راحتی همراه با زیرپایی محصولی شیک و کارآمد ، مناسب برای تمام سنین طراحی شده است که می تواند ظاهری شیک و زیبا را برای محیط های خانگی و اداری شما ایجاد کند . این محصول همانطور که از نامش پیداست همراه با یک زیر پایی به شما عرضه می شود که می توانید از آن برای استراحت پاهای خود و رفع خستگی استفاده کنید . این محصول از دو رنگ قهوای و نارنجی ساخته شده که ترکیبی زیبا و عالی را تداعی کرده است و میتواند با انواع سلیقه ها و دکور ها مطابقت داشته باشد ، البته لازم به ذکر است که شما می توانید با توجه علاقه خود رنگ پارچه را انتخاب کنید و به نمایندگی ما اطلاع دهید تا این مبل شنی مطابق با سلیقه شما طراحی شود . در ساختار بدنه این محصول از چرم مصنوعی استفاده شده که علاوه بر خاصیت ضد تعریقی که دارد بسیار مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده ار کالا استفاده نمایید . لازم به ذکر است این کالا با توجه به ابعاد و وزن بسیار سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی به هر مکانی می باشد و به دلیل ابعاد استانداردی که دارد فضای زیادی را اشغال نمی کند و در محیط های کوچک با متراژ کم نیز از این کالا استفاده می شود . همچنین محتویات داخلی کالا نیز از فیبر خرد شده تشکیل شده است که بسیار مستحکم و منعطف در برابر فشار و وزن بالا می باشد که همه ی افراد با هر سایزی می توانند بر روی آن به استراحت بپردازند . هم اکنون می توانید برای خرید این کالا با نمایندگی ما تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی از سایت سنتر اینتکس کالا را سفارش دهید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 ضمانت 2 سال
 کد محصول mbl-56705

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...