مبل شنی راحتی بزرگ بست وی

مبل شنی راحتی بزرگ بست وی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ بست وی با رویه مخملی یکی دیگر از محصولات برند bestway می باشد که با ضمانتی دو ساله به فروش می رسد . این محصول یکی از بهترین بستر های نشیمنگاهی است که در صورت نیاز می توانید از آن به عنوان تخت نیز استفاده کنید ، جنس بدنه و طراحی محصول باعث شده است تا این مدل به یکی از پر فروش ترین مبل های شنی بازار باشد .

مبل شنی راحتی بزرگ بست وی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه دیگر مبل های شنی می باشد که به نسبت دیگر مبل های شنی از ابعاد بزرگی برخوردار است ، این محصول صورت کشیده ای دارد و طول آن به 150 سانتی متر می رسد به همین دلیل دو فرد می توانند به راحتی در کنار یکدیگر بر روی مبل بنشینند ، تحمل وزن 380 کیلوگرمی این محصول نشان می دهد که کیفیت مبل بسیار بالا بوده و می تواند تا وزن های بسیار بالا را تحمل کند ، بنابراین دو فرد بالغ با هر وزنی که باشند می توانند به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی بر روی این مبل نشسته و استراحت کنند . جنس رویه محصول از پارچه مخملی تشکیل شده است و سطحی بسیار نرم و لطیف دارد ، همچنین خصوصیت ضد تعریقی این نوع پارچه باعث شده است تا دمای بدن شما در تماس با مبل شنی باعث تعریقتان نشود . این رویه نیز قابل شست و شو می باشد که با جدا کردن پوسته از بدنه داخلی میسر می شود . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است و شما می توانید این محتوای داخلی را شارژ مجدد کنید . فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش به فروش می رساند .

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 قابلیت شستشو توسط ماشین
بسیار نرم و راحت
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...