مبل شنی راحتی با مواد گرانول

MBl-55661

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با مواد گرانول از نمونه مبل های شنی متفاوت با بدنه ضد آب و مقاوم است که می توان از آن در اتاق ، محل کار ، استخر و ... استفاده کرد ، این مبل شنی بسیار نرم و راحت است و سطح بسیار طبی دارد ، به طوریکه می توانید ساعت ها بر روی مبل بنشینید بدون اینکه خسته شوید . طول عمر این محصول نیز به دلیل استفاده از جنس بسیار خوبی پلی استری بیشتر از نمونه های دیگر است .

مبل شنی راحتی با مواد گرانول از نمونه مبل های شنی با استحکام بالاست که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شد ، این محصول از جدید ترین تولیدات این شرکت است که جنس رویه آن با دیگر مبل های شنی متفاوت است ، این محصول از بدنه پلی استری ساخته شده است ، پلی استر یکی از معدود پارچه هایی است که با لایه های نازکی که دارد می تواند به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت کند ، همچنین طول عمر آن بالا بوده و در برخورد با رطوبت پوسیده نمی شود و در جابجایی ها نیز ساییده نمی شود . ابعاد این مبل شنی نسبتا بزرگ است و می تواند فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهد . همچنین این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند وزن بزرگسالان را نیز به خوبی تحمل کند ، چرا که ماکسیمم تحمل وزن این مبل شنی 180 کیلوگرم می باشد ، پس نگران آسیب دیدن محصول نباشید . دوخت این محصول نیز بسیار عالی بوده و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هیچگونه درزی بر روی آن وجود ندارد به همین دلیل نیز گفته می شود که این مبل شنی ضد آب است . وزن کلی محصول برخلاف ظاهر بزرگ آن تنها 6 کیلوگرم است و به سادگی می توان آن را جابجا کرد . لازم به ذکر است که فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رسد 

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...