مبل شنی راحتی با رویه مخملی

intex 30059

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با رویه مخملی از نموه مبل های بسیار دوست داشتنی ، پر طرفدار وشیک است که خریداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است ، این محصول یکی از طبی ترین و نرم ترین مبل های موجود در بازار است که می توانید آن را داشته باشید . از این مبل شنی حتی می توانید علاوه بر اتاق و یا خانه خود ، در محل کار نیز استفاده کنید . کیفیت آن بسیار بالا بوده و مناسب برای بزرگسالان است .

مبل شنی راحتی با رویه مخملی از جدید ترین و پر طرفدار ترین مبل های شنی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که در فروشگاه مرکزی اینتکس نیز به فروش بالایی دست یافته است ، این محصول بی نظیر با بدنه مخملی خود موجب شده تا شیک و دوست داشتنی شود ، همچنین ضخامت لایه های پارچه ای این محصول باعث شده است تا کیفیت مبل به مراتب بالا برود و بتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند ، حداکثر تحمل وزنی که شرکت اینتکس برای این محصول در نظر گرفته شده است 150 کیلوگرم می باشد ، پس می توان گفت که تمامی افراد بالغ و بزرگسال می توانند از مبل شنی فوق استفاده کنند ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشند . سطح گود نشیمنگاه این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، به همین دلیل این مبل به مبل راحتی نیز معروف شده است . پشتی آن نیز به مانند قسمت نشیمنگاه است و می تواند با فرم گیری بهتر ، گودی کمر شما را پر کند و بدن شما را در حالت درستی قرار دهد . هیچگاه شما در نشستن طولانی مدت بر روی این مبل شنی خسته نخواهید شد و به اندام هایتان فشاری وارد نمی شود و تنها کافیست یک بار این مبل شنی را امتحان کنید تا دیگر سراغ مبل های دیگر غیر طبی و خشک نروید . سایر مشخصات این محصول در جدول ابعاد و مشخصات آورده شده است .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...