مبل شنی راحتی با رویه جیر

mobl_5320

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با رویه جیر با طراحی ساده و شیک محبوبیت بالایی در میان خریداران مبل شنی پیدا کرده که با توجه به قیمت مناسبی که داشته از فروش ویژه ای نیز برخوردار بوده، این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، با ظاهر خاصی که دارد می تواند جلوه مدرن و چشم نوازی را برای محل کار، منازل شما و اتاق خواب فراهم سازد

مبل شنی راحتی با رویه جیر با قیمت مناسبی که داشته از محصولات پرفروش این مجموعه به شمار می رود که خریداران بسیاری را تا به امروز داشته است. این محصول با توجه به طرح و رنگی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در منازل و ادارات و... بوده که میتواند جلوه ای خاص را برای محیط های خانگی و اداری شما فراهم سازد. این کالا با طراحی مدرنی که دارد بسیار مناسب برای هر جایگاه و مکانی بوده و از راحتی بسیاری برخوردار است. مواد داخلی این محصول بسیار مقاوم و انعطاف پذیر در برابر فشار و ضربه ها بوده است. روکش بدنه این محصول در اثر استفاده طولانی مدت دچار افت کیفیت نشده و مانند روز اول برای شما جذابیت خواهد داشت. این روکش بدنه دارای ویژگی های بسیار خاص مانند مقاوم بودن در برابر فشار و وزن بالا، کیفیت بالا، نرم بودن، ضدتعریق بودن و... برخوردار بوده است که به محبوبیت بالای این محصول منجر می شود. شما روکش بدنه این کالا را می توانید با آسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی مقاوم و درجه یک تشکیل و پر شده که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و شما در حین نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد و وقت و زمان طولانی را بر روی این محصول بگذرانید. شما جهت سفارش این محصول می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین لازم به ذکر است این فروشگاه جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز جهت کیفیت و دوام بالای محصول، ضمانت 2 ساله ای برای آن در نظر گرفته است.


 نوع خانگی، اداری 
 طول  100 سانتی متر 
 عرض  70 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه جیر ضد تعریق
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 مواد داخلی یونولیت(فیبر)
 اقلام همراه _
 کد محصول  mobl_5320

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...