مبل شنی دو نفره بزرگ مخملی اینتکس

MBl-55692

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره بزرگ مخملی اینتکس از محصولات راحت و مقاومی می باشد که با قیمت مناسبی که دارد بسیار مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است .

مبل شنی دو نفره بزرگ مخملی اینتکس محصولی با کیفیت و با دوام که مناسب  برای استفاده در داخل منزل و محل کار ، استفاده های روزمره ، تماشای تلویزیون ، گیم نت ها ، مطالعه و حتی استراحت های طولانی مدت شما بسیار مناسب می باشد . این مبل شنی با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید شده که با ضمانتی 2 ساله به شما خریداران عرضه می شود که می تواند تضمینی برای خرید این کالا باشد . این کالا با توجه به راحتی بسیار بالایی که دارد بسیار سبک بوده و شما می توانید به راحتی به هر مکانی که بخواهید آن را حمل و جا به جا کرده و استفاده نمایید . این مبل شنی دو نفره با رنگ بندی های متنوعی که دارد می تواند ظاهر فوق العاده ای را برای منازل شما و حتی محیط کار شما فراهم سازد و جلوه مدرن و جدیدی را ایجاد کنید . این محصول با توجه به جنس پارچه لطیفی که دارد بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار های احتمالی می باشد و در آسیبی در برابر ساییدگی ها و نور مستقیم خورشید نمی بیند و شما می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری و استفاده نمایید . ساختار داخلی این مبل شنی از فیبر (یونولیت) خرد شده تشکیل شده که بسیار مرغوب و انعطاف پذیر می باشد که در حین نشستن می توانید احساس خوشایندی را تجربه کنید . همچنین مواد داخلی این کالا در صورت نیاز قابل تعویض می باشد و شما میتوانید مواد داخلی محصول را کم و زیاد کنید که از دیگر مزیت های این محصول به شمار می آید . جهت خرید این کالا می توانید به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کرده و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع  خانگی و اداری 
 طول 160 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل ضد تعریق
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
 قابلیت شستشو  دارد
 ضمانت  2 ساله
 کد محصولMBl-55692

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...