مبل شنی دو رنگ بزرگسال

intex 30066

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ بزرگسال از سری محصولات این شرکت معتبر فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه سنتر اینتکس عرضه می گردد .

مبل شنی دو رنگ بزرگسال ، تولید بزرگترین مبل های شنی در ایران می باشد که شما می توانید برای خرید انواع بین بگ و هپی چیر های راحتی ، در طرح و رنگ بندی های متنوع در سایت مشاهده کرده و آنها را همراه با 2 سال ضمانت خریداری نموده . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مازراتی ضد تعریق می باشد که بسیار مقاوم و با کیفیت در برابر ساییدگی و آسیب های احتمالی می باشد که خیال شما را از خرید این کالا آسوده می کند . ساختار داخلی این محصول از فوم یا همان یونولیت خرد شده می باشد که از استحکام بسیار بالا در مقابل فشار برخوردار است که قابلیت تحمل وزن بالا را نیز دارد، همچنین می توانید در صورت نیاز محتوای داخلی این مبل را از نماینگی اینتکس تهیه کرده و داخل آن را کم و یا زیاد کنید . شما این کالا را می توانید در اتاق های پذیرایی و اتاق خواب های خود استفاده کنید و ظاهری زیبا و متفاوتی را برای محیط خانگی خود ایجاد کنید . همچنین این محصول با توجه به وزن سبک و ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی به هر مکان و جایگاهی که بخواهید می باشد . از طرفی فروشگاه اینتکس این کالا را همراه با 2 سال ضمانت در اختیار شما قرار می دهد تا با خیالی راحت این مبل شنی بزرگسال را خریداری و استفاده نمایید . جهت خرید این کالای با کیفیت می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را در حداقل زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مازراتی
 مواد داخلی فوم خرد شده
 تحمل وزن 130 کیلو گرم 
 ضمانت 2 سال
 کد محصولintex 30066

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...