مبل شنی تک نفره مخملی اینتکس

mobl_7433

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره مخملی اینتکس، یکی دیگر از محصولاتی بوده که با بدنه ای از جنس پارچه مخملی برای علاقه مندان به کار می رود و همچنین دارای طراحی خاص و مدرن می باشد.

مبل شنی تک نفره مخملی اینتکس یکی از جدید ترین و مدرن ترین محصولات تولید شده در فروشگاه سنتر اینتکس بوده که با توجه به طراحی خاصی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و همینطور لازم به ذکر است، جنس رویه این محصول از پارچه مخمل بوده که بسیار راحت و قابل شست و شو نیز است و علاوه بر زیبایی که داشته، دارای مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر انواع فشار ها و اجسام نوک نیز و همچنین گرما، سرما و رطوبت و... نیز می باشد. این مبل شنی به دلیل طراحی خاص و راحتی بالایی که دارد، دارای محبوبیت بسیاری در میان خریداران می باشد. این محصولات بدنه راحت و نرمی داشته و علاوه بر این به دلیل ساخت استانداردی که داشته افراد هنگام نشستن به روی آن ها احساس خوشایندی خواهند داشت و همین باعث محبوبیت این محصولات شده است. این مبل های شنی دارای رنگ بندی های متفاوت می باشند و با هر دکوراسیون و دیزاینی در منزل شما به راحتی ست شده و باعث می شوند تا منزل شما جلوه زیبایی داشته باشد. قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت فرو رفته طراحی شده که هنگام نشستن راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی با بدن شما فرم میگیرد. این محصول از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بسیار و کیفیت بالایی است. این مبل شنی به دلیل کیفیت عالی، قادر به داشتن طول عمر بالا است. شما برای خرید مبل شنی تک نفره می توانید وارد سایت سنتر اینتکس شده و این محصول را سفارش داده و خریداری نمایید.

 نوع  خانگی، اداری 
 عرض    90 سانتی متر
 طول 90 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل ضد تعریق 
 تحمل وزن  180 کیلوگرم
 ضمانت نامه  2سال 
 اقلام همراه  _
 کد محصول  mobl_7433

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...