مبل شنی تک نفره خزدار دو رنگ اینتکس

mbl-1037

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره خزدار دو رنگ اینتکس محصولی با کیفیت و جذاب ، دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم ، مناسب برای قرار گیری در داخل منزل و محیط کار ، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران ، دارای پارچه ای با کیفیت و منحصر به فرد میباشد .

مبل شنی تک نفره خزدار دو رنگ اینتکس یکی از شکیل ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس در تولیدات جدید خود ان را روانه بازار کرده است. این محصول از دو رنگ جذاب در کنار هم ساخته شده است که باعث چشم نواز تر شدن این مبل شنی گردیده است. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که این کالا دارای رویه اصلی خز دار و ساخته شده از رنگ یکدست سفید بوده و بخش های کناری این مبل شنی هم از رنگ یکدست سورمه ای و با جنس مخملی تولید گردیده است. علاوه بر این ها محتویات داخلی این مبل شنی را هم فیبر تشکیل داده است که با خیال راحت می توانید بر روی ان نشسته و از نرمی و راحتی ان بهره ببرید. علاوه بر این ها این محصول انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و می توانید با هر بار نشستن بر روی ان شکل دلخواه خود را به این محصول بخشیده و از ان به بهترین صورت ممکن استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول سبک وزن بودن و قابلیت حمل ان است که شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را جا به جا کرده و در محل مورد نظر خود ان را قرار دهید. تمام این موارد در کنار قیمت مناسب و ارزان این محصول سبب شده تا بتوانید این کالا را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران سفارش دهید.

طول 95 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول سورمه ای - سفید
جنس بدنه پارچه مخملی خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...