مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل

mobl_9543

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل دارای ابعاد استاندارد، ایده آل و مناسب برای خانه هایی با مساحت کوچک و یا استفاده در اتاق های خواب برای استراحت دلچسب پس از یک روز سخت کاری می باشد.

مبل شنی تک نفره بزرگسال مخمل اصل از سری محصولات با کیفیت از فروشگاه سنتر اینتکس محسوب می شود که با توجه به کاربرد های ویژه و خاصی که داشته بسیار مناسب برای استفاده بزرگسالان، برای انجام کارهای روزانه، کار با لپ تاپ، تماشای تلویزیون ، بازی با گیم نت و مطالعه  و... می باشد. این کالا بی شک یکی از بهترین محصولات تولیده شده، می باشد که دارای نشیمنگاهی بسیار منعطف و در عین حال نرم بوده و شما حین نشستن بر روی کالا احساس خوبی خواهید داشت. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که ابعاد مناسب و تکیه گاه استانداردی دارد که شما می توانید علاوه بر تکیه دادن و نشستن، بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید. همچنین جنس بدنه این مبل شنی از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده که علاوه بر لطافتی که دارد بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی می باشد که توانسته تا به امروز توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند، از دیگر ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن این مبل شده می توان به جدا کردن رویه و به شستشو راحت آن اشاره کرد، رویه نرم و زیبای این مبل شنی راحتی از جنس پارچه مخمل تهیه شده که دارای خاصیت ضد تعریق، می باشد و در طی استفاده های طولانی مدت مانع از ایجاد تعریق شما خواهد شد. به همین دلیل شما می توانید ساعت ها و بدون نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول همراه با 2 سال ضمانت نامه معتبر به بازار عرضه شده که تضمینی برای خرید شما از فروشگاه ما بوده و شما می توانید جهت خرید این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و با  خیالی آسوده این کالا را خریداری نمایید .

 نوع  خانگی 
 طول  160 سانتی متر 
 عرض  110 سانتی متر 
 ارتفاع  110 سانتی متر
 جنس رویه  پارچه مخمل ضد تعریق 
 مواد داخلی  یونولیت (فیبر)
 تحمل وزن   250 کیلوگرم
 اقلام همراه _
 کد محصول  mobl_9543

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...