مبل شنی تک نفره با رویه جیر

mobl_3429

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره با رویه جیر یکی از بهترین مبل های شنی موجود شده در فروشگاه سنتر اینتکس بوده که کاربرد های زیادی داشته و میتواند در محل های مختلفی مانند محیط داخل منزل و همچنین اداره ها و ویلا ها به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مبل شنی تک نفره با رویه جیر یکی دیگر از مبل های شنی مخصوص بزرگسالان بوده که توسط شرکت سنتر اینتکس طراحی و تولید شده که با قیمت بسیار مقرون به صرفه و عالی توسط این نمایندگی به فروش می رسد. این محصول یکی از بهترین و راحت ترین محصولات در دسته بندی مبل های شنی بوده که از تولید جدید برخوردار بوده و از رنگ بدنه متفاوتی برخوردار است و مورد رضایت خریداران واقع شده است. این کالا علاوه بر زیبایی که دارد از جنس بسیار نرمی با انعطلف پذیری بالا برخوردار می باشد که از پارچه و مواد اولیه درجه یک در تولید این مبل شنی استفاده شده است. این مبل شنی به صورت یک نفره طراحی شده که تحمل وزن بسیار عالی داشته که تا دو نفر هم قابل استفاده می باشد و در برابر ضربه و فشار دچار پارگی و افت کیفیت نمی گردد به سادگی دچار مشکل نمی شود. همچنین هنگام استراحت روی این محصول از راحتی زیادی برخوردار خواهید بود و به هیچ عنوان دچار تعریق نخواهید شد که این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به سادگی آن را برای استفاده های طولانی مدت به کار بگیرید. این مبل شنی دارای مواد داخلی بسیار با کیفیت بوده که قابل حذف یا اضافه شدن نیز می باشد که یکی از بهترین ویژگی های این مبل شنی به شمار می آید. شما میتوانید از این محصول برای تماشای تلویزیون، خواندن کتاب و استراحت های روزانه و ... استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید با نمایندگی سنتر اینتکس تماس حاصل فرموده و سفارش خود را ثبت نمایید و این مبل شنی ایده آل را با رنگ دلخواه خریداری نمایید.

 نوع  خانگی، اداری
 طول  100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر با کیفیت
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 اقلام همراه  _
 ضمانت نامه 2سال
 کد محصول  mobl_3429

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...