مبل شنی تک نفره ایرانی

mbl-3060

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره ایرانی مناسب برای تمام مناطق ایران ، تحمل وزن بالا و بدنه مقاوم و ضخیم ، دارای ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش ، دارای کیفیت بالا و قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی به سادگی در عرض چند دقیقه میباشد .

مبل شنی تک نفره ایرانی یکی از محصولات جدید و خلاقانه ای است که نمایندگی اینتکس ان را به تازگی موجود کرده است . این کالا با بهره گیری از بدنه ای ضخیم و ساخته شده از جنس چرم مصنوعی باعث شده تا مشتریان از این بابت خیالشان راحت باشد . در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ظاهری گرد دارد و ارگونومی ساخت آن سبب شده تا افراد به راحتی بتوانند بر روی آن نشسته و به استراحت بپدازند. یکی دیگر از دغدغه های افراد مخصوصا در شهر های گرمسیر ، تغییر رنگ این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید است که باید گفت که این مبل شنی از این قضیه مستثنی بوده و به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه تغییر رنگ و یا افت کیفیتی نخواهد داشت . علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کرد که تحمل وزن 150 کیلو گرمی این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود که مناسب برای تمام افراد خواهد بود . تمام این موارد سبب شده تا با خیال راحت و با قیمت ارزان این محصول را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول مشکی - قهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...